Fitis in MENSENKIND

We zijn nu 2 jaar op dreef en we staan met MENSENKIND, ons Centrum voor Geboorte en Gezin, op de drempel naar iets nieuws. Ik kan er nog niets over verklappen, maar bezoekers van ons centrum zullen het de komende tijd misschien wel gaan merken.

Diverse plannen in het Centrum zijn gerealiseerd, andere zijn weer in de ijskast verdwenen of staan te wachten op het juiste moment om op te komen. Nog meer dan eerst is het een dynamisch geheel nu het consultatiebureau van STMR haar plek in de linker vleugel heeft ingenomen. Veel ouders met baby’s en jonge kinderen lopen in en uit. We hebben een gezamenlijke wachtruimte gecreëerd in het kader van samenwerking. Immers, samen kom je verder. En dat bevalt ons heel goed.

In mijn praktijkruimte ontvang ik nog altijd ouders én kinderen, los van elkaar of samen. Het is een ruimte voor jou om neer te strijken, los te laten, te uiten, uit te rusten, te sparren, weg te duiken en weer tevoorschijn te komen. Een plek waar jij en je kind uitgenodigd worden jezelf te zijn, ontdekkingen te doen over jezelf en jullie onderlinge relatie. Hier begeleid ik jullie om weer vol de verbinding aan te gaan met je (innerlijk) kind, maar ook met elkaar als ouders.

Ik nodig je dan ook van harte uit voor een kennismaking. Neem gerust en vrijblijvend contact met me op via 06-112.920.69
Graag tot ziens!

Warme groet, Joke


Abonneer nu op de nieuwsbrief



Over Joke Andringa

In juli 1966 werd ik als jongste van 4 geboren in Overberg. Het hulpverlenersvak zit me in het bloed. En hoewel ik me had voorgenomen dat niet te gaan doen, gebeurde het onvermijdelijke toch. Mijn ouders stimuleerden mij altijd te gaan voor wat ik zelf wilde. Het duurde even voor ik dat wist. Na de opleiding tot Sociaal Pedagogisch Hulpverlener in 2002, leidde mijn verlangen om nog meer te betekenen voor ouders en kinderen mij naar het vak van de integratieve therapie. In 2010 studeerde ik af aan de Academie voor Psychotherapie in Amsterdam. De nodige ervaring en life events vormden mij naar de therapeut die ik nu ben. We zijn allemaal leerlingen en leraren voor elkaar en zo leer ik nog dagelijks van iedereen waarmee ik in contact kom, klein en groot. En natuurlijk via de nodige bijscholing en literatuur. Systeemdynamiek en opstellingenwerk intrigeren mij en ik zie kinderen dan ook niet los van hun familie. Dat maakt mijn begeleiding intensief maar ook effectief.